Romana English Italiano

Termeni și condiții

Cea mai recentă modificare a acestor Termeni și Condiții s-a realizat la data de 01.08.2019.

I. Prevederi generale

Site-ul www.restaurantdavinci.ro și conținutul acestuia sunt puse la dispoziție de DAVINCI FOOD SRL și poate fi utilizat numai în conformitate cu condițiile de acces și utilizare precizate mai jos.

Prevederile menționate în continuare, respectiv condițiile de utilizare a site-ului de către orice persoană, constituie contractul (denumit în continuare "Contractul") dintre societatea DAVINCI FOOD SRL, cu sediul in Com. Blejoi, Sat Blejoi nr.967, Prahova, J29/271/2014, CUI RO32836218,și orice persoană care plasează comenzi telefonic/prin intermediul site-ului (online).

Utilizarea site-ului presupune capacitatea legală necesară pentru angajarea raporturilor contractuale, astfel că plasarea oricăror comenzi de livrare (prin telefon sau e-mail) constituie o declarație privind îndeplinirea următoarelor condiții:

  • împlinirea vârstei de 18 ani;

  • inexistența unor circumstanțe care afectează capacitatea legală

  • acceptarea deplină a prevederilor din acest Contract.

Plasarea unei comenzi către DAVINCI FOOD SRL (telefonic sau online) constituie acceptarea implicită de a condițiilor acestui Contract.

II. Comandarea produselor

Orice comandă pe care ne-o plasați este condiționată de disponibilitatea produselor.

În cazul unei comenzi telefonice, operatorul va prelua toate informațiile necesare, vă va comunica prețul total al comenzii și timpul estimat până la livrare.

În cazul unei comenzi online, vă vom apela pe telefon în următoarele minute pentru confirmarea primirii sau pentru obținerea de informații suplimentare.Totodată, vă vom confirma acceptarea comenzii și vă vom comunica timpul estimat de livrare.

În cazul în care datele de contact comunicate la plasarea comenzii (în formularul de comandă sau telefonic) nu sunt corecte (sau clientul nu poate fi contactat la numărul de telefon menționat la plasarea comenzii) ne rezervam dreptul de a refuza livrarea comenzii.

Comenzile pot fi plasate zilnic între orele 10-22.30.

III. Anularea comenzii

Anularea comenzii nu este posibilă decât până la momentul apelului telefonic și al confirmării acceptării noastre.

DAVINCI FOOD SRL are dreptul să refuze comenzile sau să le anuleze, în situațiile în care există suspiciuni rezonabile referitoare la corectitudinea sau autenticitatea comenzilor sau a datelor de contact, dacă adresa de livrare menționată în Comandă se află în afara zonei de livrare a Restaurantului sau în caz de forță majoră.

În situația în care un client plasează o Comandă falsă (de exemplu prin indicarea de date de contact incorecte, prin neplată sau prin neprezentarea la locația de livrare sau ridicare, pentru a primi comanda) sau nu îndeplinește în alt mod obligațiile acestuia conform Contractului, ne rezervăm dreptulde a refuza pe viitor preluarea comenzilor de la acesta.

IV. Prețuri și modalitatea de plată

Comandarea produselor se va face la prețurile afișate pe prezentul site la momentul inițierii comenzii.

Toate prețurile includ TVA, de 5 sau 9%, după caz.

Ne rezervăm dreptul de a modifica oferta afișată atât sub aspectul naturii produselor, cât și sub aspectul prețului acestora.

Prețul total al comenzii este compus din prețul produselor solicitate, la care se adaugă taxele de livrare pentru comenzile care sunt livrate în afara Municipiului Ploiești.Nu există taxă de livrare pentru comenzile care sunt livrate pe raza Municipiului Ploiești.

Comanda minimă este de 30 lei pentru meniurile speciale, meniurile zilnice, meniurile Kids și pizza Davinci. Oferta promoțională pentru băuturi se aplică la comenzile de peste 30 lei și se acordă câte o doză de bere sau suc la fiecare pizza comandată.

Costul sacoșei de hârtie este de 0.50 lei/bucată.

Modalitățile de plată sunt:

  • în numerar la livrare

  • cu cardul bancar, conform precizării făcute de client la finalizarea comenzii.

V. Locul și modalitatea de livrare

Comenzile on line pot fi livrate doar pe raza Municipiului Ploiești. Pentru comenzile telefonice, livrările se pot face și in afara Municipiului Ploiești, însă pot exista costuri de livrare, care vă vor fi comunicate de către operator.

Comenzile vor fi livrate de către angajații noștri.

Dacă timpul estimat de livrare este depășit, ne puteți contacta prin telefon sau email și noi vom depune toate eforturile în încercarea de a livra comanda cât mai repede posibil. Cu toate acestea, nu răspundem pentru prejudiciile cauzate de întârzierea livrărilor.

Posibilitatea anulării comenzii – în cazul întârzierilor mai mari de 90 de minute față de timpul estimat, puteți anula comanda, fără costuri suplimentare.

Livrarea produselor comandate se va face sub condiția asigurării accesului persoanei care livrează în interiorul cădirii. De asemenea, clientul trebuie să răspundă telefonul indicat drept contact.

În cazul în care livrarea produselor comandate nu are loc din cauza instrucțiunilor inadecvate ale clientului sau a lipsei de răspuns la apelurile celui care livrează, comenzile vor fi considerate a fi livrate către dumneavoastră și implicit, toate responsabilitatea în legătură cu astfel de comenzi vor fi plasate asupra dumneavoastră.

Produsele vor fi depozitate în caserole biodegradabile care garantează menținerea calității mâncării și care pot fi introduse direct în cuptorul cu microunde și reîncălzite.

VI. Politica de retur

Având în vedere natura perisabilă a produselor comandate, nu se acceptă returnarea acestora, decât în situația în care comanda primită nu corespunde celei plasate.

Clientul este obligat la plasarea comenzii să arate dacă este alergic la vreunul dintre ingrediente, alergiile nedeclarate neputând fi invocate ca motiv de returnare a produselor. Astfel de precizări se vor face în caseta specială – Mențiuni comandă.

De asemenea, cerințe specifice legate de prezența sau absența anumitor ingrediente în produsele comandate trebuie să fie anunțate la momentul plasării comenzii, în aceeași casetă – Mențiuni comandă.

Lipsa oricărei mențiuni în caseta respectivă echivalează cu acordul clientului cu privire la toate ingredientele produselor alimentare comandate.

VII. Reclamații

Toate reclamațiile și plângerile vor fi adresate la adresa de contact mirela.rujoiu@restaurantdavinci.ro sau telefon 0728074265 și vor fi soluționate în termen de 2 zile.

 
Verifica-ti punctele de fidelitate!
Card:

Code: